
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 




 Vijeće učenika ove školske godine sastojalo se od 32 člana, predstavnika svakog razrednog odjela
Vijeće učenika ove školske godine sastojalo se od 32 člana, predstavnika svakog razrednog odjela
centralne i područnih škola, a vodila ga je pedagoginja Tamara.
Vijeće se tijekom godine bavilo raznim temama, predlagalo i provodilo brojne aktivnosti i radionice,
surađivalo s učiteljima, ravnateljicom i knjižničarkom, obilježavalo važne datume.
Što smo ostvarili?
 Svaki član predstavio je u ime svog razreda prijedlog jedne aktivnosti koju žele realizirati tokom godine.
 Obilježili smo Dan dječjih prava prigodnom radionicom i gledanjem edukativnog videa UNICEF-a. Tim povodom, uredili smo i pano u auli škole.
 Sudjelovali smo na otvorenju Dječjeg tjedna u Pregradi. Izradili smo zastavu s porukama djece odraslima te je predstavili na otvorenju.
 Održali smo kreativnu božićnu radionicu, a izrađene ukrase prodavali smo na Božićnom sajmu. Prikupljenim sredstvima osigurali smo odlazak učenika slabijeg imovinskog statusa na izlete.
 Bili smo „Ravnatelj/ica na 1 dan“ – učenici su izradili svoje planove rada i ideje, a ugostili smo i našu ravnateljicu koja je spremno odgovarala na sva pitanja o poslu i obvezama ravnatelja. Na taj način, učenici su bolje upoznali nju i njezin posao te se s njome povezali.
 Obilježili smo Valentinovo slastičarskom radionicom u suradnji s knjižničarkom Elizabetom. Na radionici smo pekli i ukrašavali medenjake koje smo zatim prodavali na Valentinovskom sajmu.
 Sredstvima prikupljenim na Valentinovskom sajmu opremili smo glazbeni kutak za smirenje u Područnoj školi Kostel (na prijedlog učenika).
 Izradili smo novi „Etički kodeks učenika“ koji je usvojen od strane Učiteljskog vijeća i Vijeća roditelja.
 Obilježili smo Tjedan mozga prigodnim aktivnostima za poticanje mozga i razvoj mentalnih i motoričkih vještina na kojima su sudjelovali svi zainteresirani učenici škole.
 Uredili smo okoliš škole, pokupili smeće i zasadili cvijeće ispred ulaza u školu.
 Sudjelovali smo u polaganju vremenske kapsule kod biološkog bazena u Pregradi.
 Proveli smo radionicu „Sve naše etikete“ na temu etiketiranja, diskriminacije te razvoja tolerancije i empatije prema različitima.
 Organizirali smo završno druženje i napisali pisma o svom iskustvu u Vijeću učenika. Pisma su izložena u auli škole.